Native Extended Content Ad: Difference between revisions

no edit summary
No edit summary
No edit summary
Line 5: Line 5:
[[Datei:Native Extended Content Ad.png|290px]]
[[Datei:Native Extended Content Ad.png|290px]]
</br>
</br>
Platzierung nach Inhalt des Podcasts in der PostRoll (letzter Adslot nach dem Inhalt).
Placement after the editorial content of the podcast in the PostRoll as a closer (last ad slot after the content).


|podcast=podcast   
|podcast=podcast   
Line 35: Line 35:
|html5=Anpassung an Format & Lautstärke des Podcasts: wave / mp3-Format
|html5=Anpassung an Format & Lautstärke des Podcasts: wave / mp3-Format


|besondereInformation=*Ad muss aus rechtlichen Gründen mit „Es folgt ein Werbebeitrag“ eingeleitet werden (bei nicht vorhandenem Disclaimer wird dieser Zusatz von uns hinzugefügt)
|besondereInformation=• For legal reasons, the extended PostRoll ad must be introduced with an advertising separator e.g. “Es folgt ein Werbebeitrag” (English: Advertising follows); if the delivered spot does not integrate this disclaimer, we will add this disclaimer
*Direkte Ansprache;
• Direct Approach
* Emotionalisierung;
• Emotionalization
* Klare Struktur (Intro und Outro),
• Clear Structure (intro and outro)
* kein Bezug auf den redaktionellen Inhalt erlaubt!
• No reference to the editorial content permitted!
* Neutrale:r Sprecher:in & Voice-Only:  
• Neutral Speaker & Voice-Only:
* Keine Musik,  
o No Music,
* Keine Jingles,  
o No Jingles,
* Keine SFX
o No SFX
 
          
          
|vorbehalt= ''' Vorbehalt ''' </br> iq digital behält sich vor, jedes Motiv in einer Einzelfallentscheidung freizugeben. Werbemittel, die den Spezifikationen nicht entsprechen, zu starke Reaktanzen hervorrufen oder die Nutzung und die generelle Ausspielung der Audiodatei des Podcasts beeinträchtigen, müssen von der liefernden Agentur korrigiert bzw. können abgelehnt werden. Die Technischen Spezifikationen der iq digital für Werbeaufträge können sich ändern. Deswegen gelten diese immer nur für den jeweiligen Werbeauftrag in der zum Zeitpunkt des Abschlusses des Werbeauftrags geltenden Fassung.
|vorbehalt= ''' Conditions ''' </br> iq digital reserves the right to approve each motif on a case-by-case basis. Ads that do not meet the specifications, cause too much reactance or impair the use and general playout of the audio file of the podcast must be corrected by the delivering agency or can be rejected. The technical specifications of iq digital for advertising orders are subject to change. For this reason, these always only apply to the respective advertising order in the version valid at the time the advertising order was concluded.
          
          
|pagenameEN=Native_Advertorial_Ad     
|pagenameEN=Native_Advertorial_Ad     
90

edits