Native Extended Content Ad: Difference between revisions

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[[Datei:Native Extended Content Ad.png|290px]]
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Platzierung nach Inhalt des Podcasts in der PostRoll (letzter Adslot nach dem Inhalt).
Placement after the editorial content of the podcast in the PostRoll as a closer (last ad slot after the content).


|podcast=podcast   
|podcast=podcast   
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== Compatible Products ==
== Compatible Products ==
The Native Extended Content Ad can be placed in all shows as a fixed booking or ad a cpm-based scalable volume product, only in the PostRoll position.
The Native Extended Content Ad can be placed in all shows as a fixed booking or ad a cpm-based scalable volume product, only in the PostRoll position. The design of the spot can be implemented as a 3D audio or dialogue ad.


|technischeDaten= '''<big>
|technischeDaten= '''<big>
Line 24: Line 24:
</big>'''
</big>'''
<pre>
<pre>
max. 240 Sekunden
max. 240 Sec.
</pre>
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Line 35: Line 35:
|html5=Anpassung an Format & Lautstärke des Podcasts: wave / mp3-Format
|html5=Anpassung an Format & Lautstärke des Podcasts: wave / mp3-Format


|besondereInformation=*Ad muss aus rechtlichen Gründen mit „Es folgt ein Werbebeitrag“ eingeleitet werden (bei nicht vorhandenem Disclaimer wird dieser Zusatz von uns hinzugefügt)
|besondereInformation=*For legal reasons, the extended PostRoll ad must be introduced with an advertising separator e.g. “Es folgt ein Werbebeitrag” (English: Advertising follows); if the delivered spot does not integrate this disclaimer, we will add this disclaimer
*Direkte Ansprache;
*Direct Approach
* Emotionalisierung;
*Emotionalization
* Klare Struktur (Intro und Outro),
*Clear Structure (intro and outro)
* kein Bezug auf den redaktionellen Inhalt erlaubt!
*No reference to the editorial content permitted!
* Neutrale:r Sprecher:in & Voice-Only:
*Neutral Speaker
* Keine Musik,  
**No Music, No SFX*
* Keine Jingles,  
  * Disruptive sound effects and music are not recommended in order not to disturb the native listening experience.
* Keine SFX
 
'''<big>
== Use of Tracking Pixels ==
:</big>'''
When using tracking pixels by advertisers, only tracking pixels from IAB TCF certified tracking service providers may be used, as well as tracking service providers listed on the iqd vendor list. The review and approval of the tracking URL is carried out by iq digital.
          
          
|vorbehalt= ''' Vorbehalt ''' </br> iq digital behält sich vor, jedes Motiv in einer Einzelfallentscheidung freizugeben. Werbemittel, die den Spezifikationen nicht entsprechen, zu starke Reaktanzen hervorrufen oder die Nutzung und die generelle Ausspielung der Audiodatei des Podcasts beeinträchtigen, müssen von der liefernden Agentur korrigiert bzw. können abgelehnt werden. Die Technischen Spezifikationen der iq digital für Werbeaufträge können sich ändern. Deswegen gelten diese immer nur für den jeweiligen Werbeauftrag in der zum Zeitpunkt des Abschlusses des Werbeauftrags geltenden Fassung.
|vorbehalt= ''' Conditions ''' </br> iq digital reserves the right to approve each motif on a case-by-case basis. Ads that do not meet the specifications, cause too much reactance or impair the use and general playout of the audio file of the podcast must be corrected by the delivering agency or can be rejected. The technical specifications of iq digital for advertising orders are subject to change. For this reason, these always only apply to the respective advertising order in the version valid at the time the advertising order was concluded.
          
          
|pagenameEN=Native_Advertorial_Ad   
|pagenameDE=Native_Extended_Content_Ad